Η Δέσποινα Βανδή εμφανίστηκε σε billboard στην Times Square – Συμμετέχει σε παγκόσμια καμπάνια του Spotify

 


Η Δέσποινα Βανδή είναι η νεότερη πρέσβειρα Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια του Spotify για την ισότητα των δύο φύλων.

Η Δέσποινα Βανδή ξεπέρασε για ακόμα μία φορά τα σύνορα, καθώς εμφανίστηκε σε μία από τις ηλεκτρονικές διαφημιστικές πινακίδες στη φημισμένη Times Square της Νέας Υόρκης.

Η διεθνής διάκριση προέκυψε καθώς, μέσω της Panik Records, η Δέσποινα Βανδή έγινε η νεότερη πρέσβειρα Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια «EQUAL» του Spotify με θέμα την ισότητα των δύο φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση.

Στην καμπάνια συμμετέχουν κάθε μήνα 35 καλλιτέχνιδες από 50 χώρες και τραγούδια τους περιλαμβάνονται στην παγκόσμια playlist «EQUAL Global» στο Spotify.

Υπενθυμίζεται ότι πρέσβειρες Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια «EQUAL» του Spotify διετέλεσαν τους προηγούμενους μήνες οι Ελένη Φουρέιρα, Έλενα Τσαγκρινού, Έλενα Παπαρίζου, Μαρίνα Σάττι, Josephine, Marseaux και τον προηγούμενο μήνα η Τάμτα, οι οποίες εμφανίστηκαν επίσης στα billboard της Times Square στη Νέα Υόρκη.

Παράλληλα, η Δέσποινα Βανδή ετοιμάζεται να μας χαρίσει ακόμα μία μεγάλη δισκογραφική επιτυχία.

Το νέο τραγούδι της θα έχει τον τίτλο «Που Λες» και θα κυκλοφορήσει, μαζί με music video, αύριο, Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου.

Το «Που Λες» είναι μία ιδιαίτερη μπαλάντα και αποτελεί το τρίτο single από τη συνεργασία της Δέσποινας Βανδή με τον Γιώργο Θοεφάνους και τον Νίκο Μωραΐτη, σε παραγωγή Γιώργου Κυβέλλου.

Προηγήθηκαν οι επιτυχίες «Πέτρα» και «Ένα Τσιγάρο Διαδρομή», που κυκλοφόρησαν τον Απρίλιο του 2021 και τον Οκτώβριο του 2020, αντίστοιχα.

Από το Blogger.