Η Jennifer Lopez είναι η νέα Brand Ambassador της Intimissimi – Η αισθησιακή φωτογράφηση

 


Η Jennifer Lopez θα είναι η νέα πρέσβειρα του brand διεθνώς.

Η Intimissimi ανακοινώνει επίσημα ότι το παγκόσμιο icon, η Jennifer Lopez θα είναι η νέα πρέσβειρα του brand διεθνώς. Το Italian lingerie brand & intimate apparel, επιβεβαίωσε τα νέα ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023.


Η καμπάνια με τη Lopez τιμά τις γυναίκες και τους δίνει τη δυνατότητα να αισθάνονται αυτοπεποίθηση και αξία σε όλους τους ρόλους που παίζουν. Οι σημερινές γυναίκες είναι έξυπνες και επιτυχημένες, είναι role models.


Μας εμπνέουν να δουλέψουμε σκληρά και να ακολουθήσουμε τα όνειρά μας. Η Lopez είναι η απόλυτη πρέσβειρα της Intimissimi καθώς φέρνει μια ισχυρή και σύγχρονη σεξουαλικότητα στη μάρκα και μεταδίδει τις βασικές της αξίες. «Όταν αναζητούσαμε μία διάσημη προσωπικότητα που ενσαρκώνει το πνεύμα όλων των iconic πελατών μας, είδαμε αμέσως τη Jennifer Lopez. Θέλουμε οι γυναίκες να ζουν τη ζωή τους όσο πιο εκπληρωμένα γίνεται και να αισθάνονται δυνατές κάθε μέρα», δήλωσε ο Matteo Veronesi, Διευθύνων Σύμβουλος της Intimissimi.


Πέρυσι, ενώ ταξίδευε στην Ιταλία, η Jennifer ανακάλυψε την Intimissimi.

«Λατρεύω την Ιταλία – τους ανθρώπους, τη μόδα, τον πολιτισμό, το φαγητό και την ιστορία της. Όταν ανακάλυψα την Intimissimi, με τράβηξαν αμέσως τα πολύτιμα μεταξωτά τους, οι ρομαντικές δαντέλες, τα όμορφα κοψίματα, οι κολακευτικές εφαρμογές και τα σύνθετα σχέδια», είπε η Jennifer Lopez. «Είμαι περήφανη που είμαι Intimissimi woman και με τιμά που με βλέπουν ως κάποια που αντιπροσωπεύει τις δικές τους ιδιότητες αυτοπεποίθησης, ζωηρότητας και δύναμης».


Ο Riccardo Ruini, Creative Director, αποτυπώνει την ουσία ενός ονειρικού και ζωντανού ιταλικού καλοκαιριού χρησιμοποιώντας κινηματογραφικές εικόνες για να μεταμορφώσει τα χρώματα του Positano στη νέα καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023.

Αποχρώσεις φούξια που αντιπροσωπεύουν τη μπουκαμβίλια, πορτοκαλί για τον λαμπερό ήλιο και τιρκουάζ που συμβολίζει τη Μεσόγειο Θάλασσα, πλέκονται σε όλη τη νέα σειρά. Ο Ruini μαζί με τον σκηνοθέτη Gia Coppola και τον φωτογράφο, Chris Colls, αναπαριστούν πραγματικά έναν ζωντανό παράκτιο ιταλικό παράδεισο.


Η καμπάνια αποκαλύπτει μια μέρα στη ζωή της Jennifer Lopez, η οποία είναι χαλαρή, παιχνιδιάρικη, πίνει καφέ και τραγουδά στον εαυτό της το τραγούδι, “II Cielo in una stanza”. Ένα πορτρέτο μιας γυναίκας με το οποίο όλοι μπορούν να συσχετιστούν, με νότες θαυμασμού και μαγείας.

Από το Blogger.